17 November 2013

ඇඬේනවා ඕයි


ගිය සතියේ මාගේ ජාති ආලය ඔද වැඩුනේ  , මා නෙත ගැටුණු වීඩියෝ කිහිපයක් නිසාවෙනි . මම ඒවා දන්නා හැමෝත් සමගම share කර ගතිමි . පොඩි කාලේ අපිට කියා දී ඇත්තේ ඕනෑ  ම දෙයක් බෙදා හදා ගෙන භුක්ති විඳින්න කියාය. ඉන් පසු මම ඒ ඊ  ලිපිය යැවූ මිතුරෙකුට කතා කලේ ඔහුගේ අදහස් විමසීමටය . ඔහු මගෙන් ඇසුවේ අමු දේශද්‍රෝහී ප්‍රශ්නය .


නොවැ 11, සඳුදා 

ඒ මචං බැලුවද මම එවපු වීඩියෝ එක 

මොකක්ද ?

අර Heal  the world එක  ද 

ඔව් 

මචං දුක හිතෙනවා නේ ? මට ඇඬුනා .

ඇයි  ඒ 

ඇයි දැක්කේ නැත්ද , ලොක්කත් කඳුළු පිහිනවා ....පව් කියලා හිතුනා මචං  .
මොනවා උනත් සංවේදී පොරක් . දැක්කේ නැත්ද හැම තැනම කමෙන්ට්ස් දාලා තිබ්බා , මිනිස්සුන්ට  දුක හිතිලා 

ඔව් මටත්  ඇඬුනා .

මම හැමෝටම ඇරියා  වීඩියෝ එකේ ලින්ක් එක . නිමල්ට  , කමල්ට  , දියසේනට 

දියසේන කිව්වේ?

අර කොමාන්ඩෝ කාරයා . යුද්දෙදි injure උනේ 

අඩේ  ඌට තාම  කෘතීම අතක් හයි කරලා නෑ ... 

(විනාඩියක නිශ්ශබ්දතාවය)

ඒක නෙමෙයි , දියසේනටත් ඇඬුනා ද දන්නේ නෑ නේ 

____________________________________________________________

නොවැ 13, බදාදා 
 
මචං තව වීඩියෝ එකක් එව්වා .  

අර වන්  ටු ත්‍රී  ෆෝ ... ඩාන්ස් එකද 

ඔව් ඔව් , දැක්කද පොරවල් නටනවා ? කොහොමද තාරුණ්‍යයේ ජවය ?

අනේ මන්දා ... ජවයනම් 

කොහොමද ලෝකෙටම පේන්න  අපි දාපු ෂෝ එක? දැක්කද  ජාතික සහජීවනය ...දෙමළ  සින්දුවකට මුළු ලෝකෙම නැටුවා. 

මචං ඔන්න මේකටනම්  මට ඇඬුනා

_________________________________________________________

නොවැ 15 සිකුරාදා 

 මචං  දැක්කද අපේ පොර දුන්නා , අර CNN කාරයට ඇට්ටි හැලෙන්න 

කව්ද ?

අර මහා කොමසාරිස් තුමා 

ඔව් ඔව් , එව්වේ ඒ වීඩියෝ එකත් ...

දැක්කද  බැනපු හැටි      විට්රෝලික්  දයා ට්‍රයිබ් කියලා 

මොකක්ද මචං  එකේ තේරුම 

ඒක වැඩක් නෑ .. නිකන් දේශද්‍රෝහී ප්‍රශ්න අහන්න එපා ... මේ මනුස්සයාව විදේශ ඇමති කරන්න තියෙන්නේ 

ඒ ඇයි ඒ මනුස්සය මොන වරදක් කලාටද 

නෑ , එතකොට ලෝකේ වටේම ගිහින් ඔහොම දෙන්න පුළුවන් සුද්දන්ට රොටි වෙන්න 

එතකොට උන් හිත වෙනස් කර ගනියිද 

උඹ නම් මහා ඔරිනිජිනල් දේශද්‍රෝහියෙක් 

හරි මෙහෙම අහන්නම් , දැන් ඔය එක එක වංස ලා  සිංහලෙන් කියන්නෙත් ඔය වගේම දේ නේද . අපේ වැඩ අපි බලා ගන්නම් , ඔයගොල්ලෝ වැඩ ඔයගොල්ලෝ බලා ගන්න කියලා 

නෑ  නෑ  එක වෙනස් . ඒ ගොල්ලෝ විට්රෝලික්  දයා ට්‍රයිබ් කිවුවාද .
ඒක  පැත්තකින් තියමු . කොහොමද අර මානව නිදහස ගැන කියපු දේ . අපේ රටේ නිදහස තියෙන නිසා තමයි උද්ඝෝෂණ තියෙන්නේ කිව්වේ . මයිල් කෙලින් වෙනවානේ ?

මචං උඹට කියන්න මම හයියෙන් හුරේ කියලා කෑගැහුවා  ...ඊට පස්සේ මට ඇඬුනා



 
 

පලි 
පහුගිය සතියේ මිතුරෙක් කියූ දෙයින් මා සලිත විය . ඒ ඔහු මා anti CHOGAM දැයි ඇසු බැවිනි.
 අනේ නැත , එහෙත් මේ සංගමයේ  අර්ථය හෝ  මේ සමුළුවේ ප්‍රයෝජනය මට හරිහැටි පෙනෙන්නේ නැත .
කලකට ඉහත නොදැනුවත්කමට හා පහසුවට "මම  ඔය politics වලට නැහැ"  කීවත්  ,  ඉහ නිකට පැහෙත්ම දේශපාලනය අපි හැමෝගෙම ජිවිත වලට බලපෑම්  කරන අයුරු තේරුම් ගොස් ඇත .

එහෙයින් මෙසේ කියමි . කැමැති  දේශපාලකයන් හා  දේශපාලන දර්ශනයක් මට නැත . නමුත් නොයෙක් දේ වලින් මම සැලෙමි . දුක් වෙමි.   ශ්‍රීලාංකික පුරුද්දට , බොහෝ දේ වල විකට පැත්ත පෙනෙන මට , එහි ඇති  ගැඹුර දුටු විට බය හිතෙන්නට ගනී , මා ගැනම , අපි ගැන  දුක හිතේ .

5 comments:

  1. \\\anti CHOGAM \\\\

    ++++++++++

    ReplyDelete
  2. අදයි මේ පැත්තට ගොඩවුනේ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආයුබෝවන් කියලා පිලිගන්නවා

      Delete
  3. ක්‍රිස් නෝනිස් කියපු එව්වා අහගෙන ඉඳලා ආපහු චොගම් මුල ඉඳලා තියන්න ඕන කියලා ජාතියන්තරේ කියනවා කියන්නේ ඇත්තද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙම කරන්න වටිනවා

      Delete

Have commented