28 January 2018

බුරුවා හිස මත තබාගෙන ගිය මිනිසා , වෙලට අයිතිවාසිකම් කී පඹ රාල සහ අනෙක් සතියේ පුවත්

පප්ප පප්ප පා , 
පප්ප පප්ප පා , 
පප්ප පප්ප, පප්ප පප්ප, පප්ප පප්ප පා....
ටීක් ටීක් ටීක් ...

මෙන්න සතියේ පුවත් . ප්‍රකාශය  අංක සමරජිත් 

තම පුතා සමග බුරුවෙක් දක්කාගෙන , නගර මධ්‍යයේ කලහකාරී ලෙස හැසිරුණ මැදිවියේ පුද්ගලයෙක් පොලීසිය මගින් අත්අඩංගුවට ගෙන තිබෙනවා . විටෙක බුරුවා දක්කාගෙනද , විටෙක බුරුවා කර උඩ තබා ගෙන ගමන් කරමින්ද ,  විටෙක බුරුවා පිට උඩ  ගමන් කරමින්ද, විටෙක දරුවා බුරුවා පිට  හින්දවා  වහසි බස් දොඩමින්ද මොහු ගමන් කළ  බව දුටුවන් කියති .

(රූපරාමු )
මිනිසුන් වටවී සිටිති . අයෙක් එ මැද  නුර්තී ගීයක් මුමුනමින් කඩු සටන් රඟති .
එක්විටෙම නැවතී කඩුව කැමරාව දෙසට එල්ල කරයි 
" එම්බා අකමැතිය ගනු සටන  හිටං එනු කඩුවට හිටං .. මෙන්න චැලේන්ජ් එක ..."
යනුවෙන් යමෙකුට අභියෝග කරයි 

(නැවතත් මැදිරියට )
මොහුව පෙබරවාරි අටවනදා තෙක් රක්ෂිත බන්ධනාගාර කර ඇත .

*
කුඹුරේ ආරක්ෂාවට යයි සිතා හිටවූ පඹයෙකු , මුළු  වෙල්යායටම අයිතිවාසිකම් කීමේ සිද්ධියක් පසුගියදා අලිගමෙන් වාර්තාවිය .

(රූපරාමු )
අලිගම වැසියන් තමන් දෙසට එල්ලවූ මයික්‍රපෝන වෙත තම අදහස් ප්‍රකාශ කරති .

" අපි ඉඳලා ඉඳලා කලකට පස්සේ වෙලකට බැස්සේ ආයුබෝවන් . කුඹුරේ ආරක්ෂාවට තමයි මේ පඹ රාලව හිටෙව්වේ ආයුබෝවන් . මෙන්න කරළ 
පැහීගෙන එනකොටම මූ කුඹුරට අයිතිවාසිකම් කියාගෙන එනවා ."

කැමරාව සුදු ඇඳුමකින් සැරසුණු අයෙක් දෙසට යොමුවෙයි 

"මේ සුදු ඇඳුම අන්දලා මාව වෙල මැද  හිටෙව්වේ මේ කට්ටිය තමයි . අසරණ කමට  පඹයෙක්  ගානට හිටියට මමත් ගමරාල කෙනෙක් . ඊට පස්සේ , ගිරව් ඇවිත් වැහුවේ මගේ ඔලුවේ, ගොයම් මැස්සෝ කීඩෑවෝ පුරුක් පණුවෝ ඔක්කොම රිංගුවේ මගේ කන් අස්සේ ,  රෑට නරි හූ  කිව්වේ මට .  හැබැයි මහ දවල්ටත් නරි හූ කිව්වා . මඩ ගා ගෙන , මඩ නාගෙන හිටපු ගොයියෝ , මට කියනවා ඒ හූ  කිව්වෙත් මටලු . ඒ වුනාට සුදු ඇඳුම ඇඳලා මම ඉඳිද්දී උන් හිටියේ අමුඩ කෙටියෙන් ... කොටින්ම මම හිතන්නේ ඉතින් මම තමයි මේ කුඹුරේ නියම හිමිකරු . අනෙක ඔය ගොවිකම එච්චර ලොකු කජ්ජක් නෙවෙයි . මම මෙච්චර දවසක් බලාගෙන හිටියනේකොහොමත් වැඩේ වැඩිහරිය කරන්නේ අත්  ට්‍රැක්ටරෙනේ. තියෙන්නේ එක ස්ටාර්ට් කොරන් එකයි, පස්සෙන් යන එකයිනේ  . විටින් විටෙ ඔය බෙහෙත් ටිකක් එහෙට මෙහෙට ඉහින එකයි නේ  "

අලිගම වැසියන් කියා සිටියේ , එව්වට ආවොත් තමන් ඇන්දවූ සරම ගලවාගෙන යන බවය .

*
දැන් කෙටි විරාමයක් 

*
(වෙළඳ දැන්වීම් )
කෝපයෙන් ඇඟ වෙවුලනවාද , ලජ්ජාවෙන් මුණ රතුවෙනවද , කළ මෝඩකම් නිසා බඩ බුරුල් වෙලාද 


සීනුව ලකුණ අරිෂ්ට ..දැන් අලුත් දවටනයෙන් ,  

බීලා බලමුද ? 

*

පොප් පොප් ,පොප් පොප් ,
පොප් පොප් ,පොප් පොප් ,
පොප් පොප් ,පොප් පොප් ,
පොප් පොප් , 
පොප්  , 

පොහොට්ටුව ලකුණ පොප්කෝන් 

බලන් ඉන්න සෙට් වෙන්න 
අහුරක් අතට ගන්න 

ඔහේ හපන්න 

8 comments:

  1. හා හා.. සිනා සිසී නැග එන්නා සුර්යා උදේ.. පායා සඳේ..

    ඩිස්ටි ඩිඩින්.... හා හා.. ඩිස්ටි ඩිඩින්....

    මගෙ අම්මෝ සැර වැඩි නැද්ද අප්පා...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හා හා ඩිස්ටි ඩී ඩින්

      Delete
  2. අබුද්දස්ස කෝලම නාට්ටිය බලලා තියෙයි..

    ReplyDelete
    Replies
    1. මගේ ප්‍රියතම නාට්‍යයක්

      Delete
  3. Ha ha superb. Creativity and sarcasm at best.

    ReplyDelete
  4. Pamba raala nam dan dan ganata wedi thamayi!Chanden passe hulan bassahama hariyai!

    ReplyDelete

Have commented